Jump to content

Bonanza 28, diesellekkasje. ford/saab 150hk

sebben

Recommended Posts

Hallo, har kjøpt en bonanza 28 med en ford/saab 150hk turbodiesel motor.

Denne har en liten diesellekkasje, forje eier sa at den hadde vært lenge. er litt diesel (minimalt) i dørken framme i båten, mens det værste er diesellukt i akterkabinen.

Forje eier sa han ikke visste hva lekkasjen var, men at han ikke gjorde noe med den pga den er så liten.

Noen som har peiling på hvor det kan lekke? er en minimal lekkasje, men hadde vært greit å vite hva som gjorde det.

Takk for svar.

Sjekk rundt dieselpumpen. Min lekker litt fra en akselgjennomføring mellom pumpe og motorblokk, har ikke skiftet tetning ennå da det bare er en dråpe nå og da samt at den er litt vanskelig å komme til. Hos meg gir det bare litt diesellukt i motorrom. Men gir det lukt inne i kabinen ville jeg så absolutt ha gjort noe...

Redigert av index (see edit history)
"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...