Fredrikch Startet 5.August.2014 Del på Facebook Startet 5.August.2014 Hei, da har man akkurat vært og kjøpt seg et vinter prosjekt, aldri pusset opp en båt før så tips og gode råd ønskes sterkt:) ble da en Gilbert 21, de skal vist være en utrolig trygg og morsomt båt og kjøre. det som jeg vil gjøre og pengene strekker seg til er Omlakkere båten, tips til lakk og div utstyr. Hydraulisk styring, tittet på seastar pro, noen vært borti denne? kontrollboks Ny indredning, tips til stoler, sofa, sider, kunne egentlig tenkt meg orginale gilbert stoler og sofa Og resten, tar gjerne imot ideer og viktigst av alt, motor, tittet masse på Mercury 225 EFI, burde vel holde til rundt 60 knop det? Sitér dette innlegget Link to post
Smiley Svart 6.August.2014 Del på Facebook Svart 6.August.2014 Kul båt! Lykke til med prosjektet! Hyppige oppdateringer på Baatplassen er et "must"..... Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
andersb Svart 6.August.2014 Del på Facebook Svart 6.August.2014 Du kommer nok over 60 med 225 Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 6.August.2014 Del på Facebook Svart 6.August.2014 disse ble vel bygd for racing i 150hk klassen, og skal vel kunne gjøre 60 med 150hk mener jeg å huske? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Jonerik Svart 18.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 18.Oktober.2014 Hei! Kjenner igjen denne båten. Hadde denne i fjor sommer. Kjørte da 65knop Med yamaha 250hk og 29" cleaver propell. Jeg er nok trolig to eiere før deg på denne båten Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.