Staz Startet 8.August.2014 Del på Facebook Startet 8.August.2014 Hei alle båt folk her inne.Ville prøve noe nytt på min kjæreste Finnsport 500 som jeg har pusset fra støv til gull de siste årene.Kom i kontakt med en veldi grei kar på Facebook som solgte en 100 HK Mercury som han mente var fra 1990. Salget og transport mellom oss gikk veldig greit og jeg er egentlig fornøyd.Før jeg tar av den gamle motoren å setter på den "nye" så vil jeg gå over den litt, service å puss med litt deleskift.Men, det serie nummeret jeg har på motoren finner jeg absolutt ingen plass på nett. Er det noen som kan hjelpe meg litt her? Vil helst få dekodet hele serie nummeret om det lar seg gjøre på Mercury.Legger med litt bilder så dere kan se, flere bilder å litt info kan jeg finne om det trengs :)Hilsen Torbjørn JPlata på motoren: Innvendig: Sitér dette innlegget Link to post
morgull Svart 8.August.2014 Del på Facebook Svart 8.August.2014 Hei! Gratulerer med ny motor. Sjekker du på denne linken: http://motorguiden.marinshopen.se/Modellguide/Fastställ-årsmodell/Mercury/2-takt/100-125-hp så ser det ut til at det er en 1988 modell. Sitér dette innlegget <p>Båter: Glastron CVX 20 Sprint, Glastron CVX 16, Uttern S55 Link to post
Staz Svart 8.August.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.August.2014 Takker så mye for svar og at du gidda å leite opp, setter stor pris på det :)Har skjøl leita som juling uten å funne noe særlig, Men tror jeg skjønner den tabellen der..9530569 er mitt nr og det havner imellom 9523034 og 9549688? Sitér dette innlegget Link to post
morgull Svart 8.August.2014 Del på Facebook Svart 8.August.2014 Hei. Ja, det stemmer. Det er alle 100 hk'ene som ble produsert i Belgia det året :) Sitér dette innlegget <p>Båter: Glastron CVX 20 Sprint, Glastron CVX 16, Uttern S55 Link to post
Staz Svart 9.August.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.August.2014 Hmm, litt merkelig det der.Har en Belgisk produssert Johnson Ocean Runner 1997 90 hk, gjennkjenning og dekoding er ingen problem der.Takker så mye for hjelpa :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.