odis123 Startet 15.August.2014 Del på Facebook Startet 15.August.2014 Jeg har kjøpt Nidelv 26 86 modell. Til dusjen akter er det to kobberrør som ligger innebygd i dekket akter. Forrige eier har klart å bore hull i kaldtvannsrøret. Det virker som røret sitter godt fast i glassfiberstøpen. Jeg tenkte trekke ut røret men det sitter godt og jeg er redd for å ødelegge. Noen som har noen gode forslag? Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 15.August.2014 Del på Facebook Svart 15.August.2014 korleis er muligheten for å leggja nytt rør ved siden av, og so gløyma dette røret ? Sitér dette innlegget Link to post
odis123 Svart 15.August.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.August.2014 Ikke plass, virker som nåværende rør er lagt inn og støpt over Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 16.August.2014 Del på Facebook Svart 16.August.2014 Hvis du kommer til og få slipet deg inn til hullet, kan du lodde røret. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
pam Svart 17.August.2014 Del på Facebook Svart 17.August.2014 Hvis der er plads, så monter et lille stykke slange der passer udenom røret og et spændbånd over hullet - det burde kunne holde tæt. Sitér dette innlegget Hilsen Peter Prosjekttråd Bayliner 3288 Motoryacht Tidligere projekter Projekttråd Nidelv 26 og endnu ældre prosjekttråd findes her Projekttråd Skilsø 23 HT ja, ja - jeg kommer fra Danmark. ;) skilsoyachts på facebook Link to post
Dinamo Svart 17.August.2014 Del på Facebook Svart 17.August.2014 Hvis du kommer til og få slipet deg inn til hullet, kan du lodde røret. Hvis dette blir løsningen, so bruk for all del loddetinn av rørleggertype. Dette er det tinnet som er blyfritt og godkjent av næringsmiddeltilsynet, men det er ogso det tinnet som krev mest varme i loddeprosessen. Magne Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.