SeaRaymond Startet 16.August.2014 Del på Facebook Startet 16.August.2014 Hei! Tenkte å ringe de å høre hvordan disse batterier er til bruk i båt. Både start og forbruk. Men ble helg før det. Siden de reklamerer her, er det vel noen som sikkert har slått til på kjøp? Erfaringer der ute med disse? Tenkte på 3 eller 4 stk 140 der ett blir til start og øvrige i forbruk. Laderen er en waeco perfectcharge 1250 mca med temp. Følere Sitér dette innlegget Link to post
Viksund Bravo Svart 16.August.2014 Del på Facebook Svart 16.August.2014 Vær litt obs på hvordan de oppgir Ah. Mener jeg så de oppgav dette på annen måte enn andre, slik at batteriene så billigere ut..... Ellers er det vel stort sett samme som de fleste andre, men med en annen klistrelapp på Viktig å få ferskvare i alle fall. Da jeg kjøpte mine AGM i vår hos en annen leverandør, måtte jeg returnere ett nedstøvet ett med lavere hvilespenning. Litt irriterende, da de er tunge å bakse med. Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.