Jump to content

Tresfjord 28 ombygging, ønsker tips/triks og ideer


Tresfjord28 4108

Recommended Posts

  • 4 uker senere...

Har en Tresfjord 29, stort sett mye av den samme løsningen i cocpit. Jeg har satt inn gasskomfyr og trengte mere skuffeplass da komfyren står der hvor de orginale skuffene stod. Fant et skap med skuffer på Finn som jeg monterte bak førerstol. Avsluttet med en plexiplate fra Biltema som jeg lakerte hvit og limte fast. Se bilder.

Ole-Martin Nilsson, Halden.

Link to post
Share on other sites

  • 6 måneder senere...

Selde min Tresfjord 28 for ca 5 år sidan etter å ha hatt den i 27 år. Kan ikkje få fullrost denne båten nok! (Noko av det beste som er laga av snekker!) Men ville ha innelukka båt, difor selde eg han på Finn. Eg garanterte den gong at det var den finaste og mest påkosta Tresford 28 som var å oppdrive! Store ord sjølvsagt, men fekk inga tilbakemelding på slik sjølvskryt! Den som fann ein tilsvarande, skulle få den rimlegare enn prisen som var sett til 290.000. Vart seld etter ei veke, ingen pruting! Eg er overtydd om at kjøparen var like nøgd som meg! Fekk ein halvproff til å ta bilete av båten, og syntest nesten dei var i overkant fine. No er desse bileta borte, og difor spør eg: Lagrar Finn.no slike bilete? Om dei det gjer, skal eg sende dei deg! Kanskje det kan vere nokre tips!

Link to post
Share on other sites

Skal ordne meg hardtopp ettehvert jeg og. Så skal den lukkes med skyvedør, men først å fremst så har jeg en stor jobb med å tette rundt vinduer å legge nytt skrogtrekk. Er ofte mulig å finne igjen gammle finn anonser. Vis man søker på overskriften på annonsen så kan det være mulig at den dukker opp. Kjekt med bilder så man få litt hjelp til div løsninger

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...