Barry Kirk Startet 17.August.2014 Del på Facebook Startet 17.August.2014 Kan noen hjelpe meg? Sitér dette innlegget Link to post
www.com Svart 17.August.2014 Del på Facebook Svart 17.August.2014 Du må nok ut med litt mer info om hvem, hva, hvor, hvorfor, hvordan og når. Vi andre kan ikke hjelpe med noe som helst ved bare å gjette Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 17.August.2014 Del på Facebook Svart 17.August.2014 Du kommer sikkert til å få en del tips om kranbilfirmaer, men mitt tips før du ringer kranbil; forsikre deg om at det ikke henger kabler eller andre ting i veien for et eventuelt løft fra veien og inn i hagen din. Det er dumt om kranbilen må snu med uforettet sak. Du må betale uansett Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Ulk Boble Svart 17.August.2014 Del på Facebook Svart 17.August.2014 Jeg skulle gjerne ha hjulpet, men er dessverre ikke sterk nok i armene :) Sitér dette innlegget Link to post
Quaoar Svart 17.August.2014 Del på Facebook Svart 17.August.2014 Hvis det er en båt på under 50 kg og den skal løftes opp ved Grillstad i Trondheim, så kan jeg hjelpe til. Det må i så fall gjøres nå snart, før vi skal ha middag her. Sitér dette innlegget Link to post
Barry Kirk Svart 17.August.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.August.2014 Båten er en Windy 28 fot Ghibli 2,7 meter bred, 2,700 Kg. Skal flyttes fra Holmen el. Vollen Marine til Erlands veg i Asker. Veldig kort avstand! Sitér dette innlegget Link to post
Martin Blomberg Svart 17.August.2014 Del på Facebook Svart 17.August.2014 Denne brukte jeg for frakt fra Drammen til Asker. Meget fornøyd med håndtering og service: Kjetil 905 24 519 (fant hans tlf nr selv her på forumet i et innlegg). Hva nøyaktig er det du behøver hjelp med? Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 18.August.2014 Del på Facebook Svart 18.August.2014 Hvis du bor i Asker så tror jeg du ikke har lov til å ha båten i din egen hage. Ikke det at det er så mange som bryr seg... Fra artikkel i Aftenposten: "Det er de lokale reguleringsbestemmelsene i Asker som forbyr lagring av båter og campingvogner i hagen. Loven gjelder uansett om båtene eller vognene er synlige og til sjenanse for andre, eller ikke" http://www.aftenposten.no/bolig/Forbudt-med-bat-og-vogn-i-egen-hage-6343133.html Dette er faktisk ikke en aprilspøk selv om det høres slik ut... Artikkelen er fra 2002, men tror det gjelder fortsatt. Praksis er at ingen bryr seg om det, men har du en nabo du ikke er bestevenn med kan han klage til kommunen og så må du flytte den. Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 18.August.2014 Del på Facebook Svart 18.August.2014 Og så må du ha opplagsbukker. Jeg lagde mine selv da jeg hadde tresnekka Tora i hagen. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Hekkbølgen Svart 18.August.2014 Del på Facebook Svart 18.August.2014 Ser det er noen båter i div hager i Asker så tror dette er en hvilende paragraf hvos den fremdeles eksisterer. En Ghibli er jo ikke høy skipet så jeg tror jeg hadde tatt sjansen.. Har brukt Dag Tunem tlf 928 65 001 i mange år for transport av båt i Bærum. Han holder til i distriktet og er veldig grei og rimelig. Jeg har betalt 1400 fra Sandvika-Vøyenenga med 25 fots snekke som er litt bredere og høyere en Ghiblien. Hadde opplag i båthavn i vinter så uvisst om kanskje prisen er litt justert. Sitér dette innlegget Link to post
Martin Blomberg Svart 4.November.2016 Del på Facebook Svart 4.November.2016 Ser det er noen båter i div hager i Asker så tror dette er en hvilende paragraf hvos den fremdeles eksisterer. En Ghibli er jo ikke høy skipet så jeg tror jeg hadde tatt sjansen.. Har brukt Dag Tunem tlf 928 65 001 i mange år for transport av båt i Bærum. Han holder til i distriktet og er veldig grei og rimelig. Jeg har betalt 1400 fra Sandvika-Vøyenenga med 25 fots snekke som er litt bredere og høyere en Ghiblien. Hadde opplag i båthavn i vinter så uvisst om kanskje prisen er litt justert. Fikk hjelp av Dag Thunem i dag. Meget grei fyr å ha å gjøre med. Var der på utsatt tid og holder det han lover. Hjalp til med alt for å få båten på plass i bukken. Kommer å bruke hans tjenester igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.