Jump to content

Gjør det selv-Farging av båtputer,teppe og kalesje


bjwa

Recommended Posts

Hei

Jeg kunne gjerne tenke meg å høre erfaringer om hvordan det har gått med de "fargede/ lakkerte" putene, og produktnavn på det dere har benyttet. Har enkelte misfarginger på vinylen selv, men ingen hull eller skader elelr, så jeg ser ikke for meg å sy oppigjen alle trekkene. fint hvis dere kommer med innspill på produkter

Link to post
Share on other sites

  • 9 måneder senere...

Tar opp igjen denne!

 

Jeg har to båtstoler som er hele og fine. Men, de har blitt falmete lys grå. Opprinnelig var de mørk blå. disse er i stoff. Minner om kalesjestoff.

Har hørt på pris ang. å trekke de om igjen. Fikk pris på kr. 2500,- pr. stol. Da kan jeg heller kjøpe nye....

Så da kommer spørsmålet. Finnes det noe type fargebehandling så jeg kan få den fine marineblå fargen på stolene igjen?

Mvh

Thomas:-)

Link to post
Share on other sites

Alt av puter utvendig i min båt er trekt om for 6 år siden, men er solfalmet. Opprinnelig marineblå. Tenkte på å trekke om, men er jo vel råflott da trekket er såpass nytt. Jeg kunne også tenkt meg å høre mer om erfaringer om disse produktene.

Link to post
Share on other sites

Nei, noen snareveier har aldri lønt seg med båt. Det er kun hardt arbeid og en del cash som gjelder. Og gjør alt nøye så har du en flott båt.

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Link to post
Share on other sites

  • 6 måneder senere...
  • 2 år senere...
  • 1 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...