Jump to content

Skal man kjøre i fylla, får man gjøre det ordentlig

Vedvards

Recommended Posts

Er det egentlig påbudt med tilhenger?

Kan jeg montere to hjul bak på båten for redusert slitasje, samt drag foran, ei lysrampe, og så slippe hele tilhenger-kjøret?

Så lenge båten veier under 750kg eller noe sånt er det jo ikke påbud om bremser, og 60km/t er sikkert fort nok.....

Litt overrasket over at hverken bil, eller båt hadde fått skader.

Om man kan taue båten, uten henger på E6 mener jeg at dette må være revolusjonerende bunnstoff, eller skrogkonstruksjon...

Tydeligvis litt annerledes de nord for Sinsen-krysset, takk til politiet som bekrefter dette...

Jeg oppfatter det slik at det er de sør for Sinsenkrysset som er litt annerledes :smiley:

Men fra spøk til alvor: Lurer på hva som foregår oppe i toppetasjen på slike personer. De er vel neppe vel bevart, selv i edru tilstand.

Var på festival her om dagen litt utpå landet. Før vi skulle kjøre hjem ble jeg tilbudt øl og akevitt. Jeg tok ølen og sa at det er greit å holde seg innafor 0,8.. Fikk da beskjed om at på sjøen er det en flytende grense.. Bokstavelig talt.. Var god akevitt da:)

Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! :yesnod:

Litt av en bragd :crazy:..... Akkurat som i eventyret; "Denne skuta går like bra til lands som til vanns, og i lufta med!"

Hvordan er det mulig å slepe en båt langs E6 "en periode" uten at båten tar skade av det??? Hadde bare karen hatt litt lavere promille hadde han kanskje klart å holde ekvipasjen på veien og transporten kunne gått helt utmerket!

Er det egentlig påbudt med tilhenger?

Kan jeg montere to hjul bak på båten for redusert slitasje, samt drag foran, ei lysrampe, og så slippe hele tilhenger-kjøret?

Så lenge båten veier under 750kg eller noe sånt er det jo ikke påbud om bremser, og 60km/t er sikkert fort nok.....

Tja, det er påbudt med skilt og registrering, tviler litt på at du får det på en "båt med to hjul" i Norge, hadde funket som en kule i Somalia..

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...