Whiskey Startet 1.September.2014 Del på Facebook Startet 1.September.2014 Ser etter en krybbe samt presenningsstativ til båten, NorDan 6100 20 fot med utenbords, veier ca 1 tonn med motor. Har tidligere hatt den innendørs på noen paller og isopor, men skal i år ha den ute, og trenger da noe stødigere. Har ikke tid til å snekre all verden, så tenkte å kjøpe inn det jeg trenger. Bor i leilighet, uten særlig lagringsplass, så det beste er noe som kan lagres i en bod uten å ta opp all plassen på sommeren. Hva bruker dere andre? Hva trenger jeg av støtter, stativ til presenning osv? De selger mye forskjellig, aner ikke hva som lønner seg å handle inn. Sitér dette innlegget Baltic-pappa Link to post
Sttrons Svart 2.September.2014 Del på Facebook Svart 2.September.2014 Sitter selv i samme situasjon, Jeg kommer til å bygge meg en krybbe lignende sognvaar krybben. Der jeg står å stanger er hvor langt bukkene må stå fra hverandre. Pressening stativ og pressening kommer jeg nok til å handle på maritim. De hadde greie priser på komplett alu.stativ Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 3.September.2014 Del på Facebook Svart 3.September.2014 "Songvaar-krybba" er universal, og passer alle skrog. Veldig enkel å bygge selv,(se tegninger på Songvaar krybba no). Kjøp 2x4 plank og x antall bolter hos en byggevareforetning, og snekre den sammen på no time.Tilpass den etter skroget når båten settes ned. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.