Paulus Startet 8.September.2014 Del på Facebook Startet 8.September.2014 jeg vurderer å kjøpe en bowrider på ca. 20 fot. det viser seg at for eksempel Nordkapp er vesentlig dyrere enn AMT og Yamarin. Er N. en mer påkostet båt, høyere klasse eller kvalitet, eller bare et dårligere kjøp? Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 8.September.2014 Del på Facebook Svart 8.September.2014 (redigert) Nordkapp er en mer solid båt. God kvalitet og et fungerende serviceapparat om man skulle ha noe å utsette på båten i reklamasjonstiden. Det er mer enn mange andre produsenter som ikke tar telefonen ette du har dradd med båten... Har hatt 2 stk Nordkapp selv. Når ungene blir store nok, blir det nok en nr 3 i familien. Så av de tre du har nevnt er Nordkapp nr 1 på lista, så Yamarin. AMT ville jeg ikke tatt med på lista sammen med de ro andre... Redigert 8.September.2014 av Kjetil1 (see edit history) Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Teerex Svart 8.September.2014 Del på Facebook Svart 8.September.2014 (redigert) Nordkapp er vel forsåvidt luxus leverpostei i båtverdenen, men ikke nødvendigvis perfekt av den grunn. Eller mere for penga enn konkurrentene. Glem heller ikke Finnmaster, Ryds og Flipper/Bella når man vurderer moderne kvalitetsbåter. Er ikke helt enig i at AMT ikke hører hjemme her. AMT-folkene bygget Yamarin før. Redigert 8.September.2014 av teerex (see edit history) Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
gjeldfri Svart 8.September.2014 Del på Facebook Svart 8.September.2014 Jeg kikker i det samme markedet. Nordkapp er fin, men dyr, særlig etter at man ha kryssa av ekstrautstyrlista. Bla ca 5000 for bunnstofffing, ekstra for kalesje osv. Jeg liker planløsningen på Uttern T62. Scorer mye bedre i tester enn forrige generasjon Uttern. På båtmessa kikka jeg på Finnmaster bowrider. Godt utstyrt, fin planløsning og mange praktiske løsninger. Den vant vel en test i Båtmagasinet for et par år siden. Kjenner folk som har AMT med Honda som er veldig fornøyde. Nå er det messepris på AMT 200 med 150 hk Honda , 320.000kr. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.