Petter Kjærstad Startet 22.September.2014 Del på Facebook Startet 22.September.2014 Har en aq 31 i en Marex som jeg tenkte å bytte begge drivstoffilterene i, med ser at de koster flere tusen på Volvo... Hvilke alternativer finnes? Hilsen Petter Sitér dette innlegget Link to post
Mille II Svart 22.September.2014 Del på Facebook Svart 22.September.2014 (redigert) Jeg bruker å bestille fra utlandet alt som har med dette å gjøre. Bare tull å betale dyre dommer fra grådige leverandører. Har i år på mine kader brukt Hengst til oljefiltre. Fleetguard er et annet merke som har alt du trenger til både olje, disesel og alt annet av filtre. Det er bare å se på pris her og utenfor landet. En annen nuttig link til VP eiere er også: http://www.marinepartseurope.com/en/default.aspx Lykke til :-) Redigert 22.September.2014 av Mille II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Petter Kjærstad Svart 22.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.September.2014 111 Euro for et filter pluss moms og frakt? Fra Marineparts Europe........ Det er fortsatt møkkdyrt! :thumbsdown: :thumbsdown: Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 22.September.2014 Del på Facebook Svart 22.September.2014 Trenger vel ikke kjøpe hele pakka?? Filteret koster 17Euro... Eller ca 134kr. Koster vel ikke allverden i Norge heller for uorginalt Sitér dette innlegget Link to post
Petter Kjærstad Svart 22.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.September.2014 Se der ja, trykket litt feil. ( Me bad) Hvem er det best å handle av i Norge? Har snakket med Lekang og de var meget behjelpelige, skal bare sjekke orginalnummeret før jeg bestiller. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.