StSu Startet 30.September.2014 Del på Facebook Startet 30.September.2014 Hei. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i styrbord motorfeste til en Maxi Fenix med Md5b motor? Mvh Steinar Sitér dette innlegget Link to post
njal Svart 1.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2014 Motorlabben? Altå gummien? Sitér dette innlegget Båten min:Livet med Tortuga, Maxi Fenix 28 fot Link to post
Festina_Lente Svart 1.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2014 Nye labbet får du hos VP-forhandler. Andre deler kan nok Tor Sneve i Sandvika skaffe brukt. Sitér dette innlegget Link to post
StSu Svart 17.Oktober.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Oktober.2014 Takk for svar. Ja, det er gummien med bolter jeg mener. Noen som har ett volvo penta delenummer på dette feste? Forslag jeg har fått fra penta forhandler ligner ikke dette festet i det heletatt.... Sitér dette innlegget Link to post
njal Svart 17.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2014 Motorlabben du skal ha ser slik ut. Jeg har md5b i min maxi fenix selv, og har også byttet motorlabber. Tipper dette er delenummeret. Sitér dette innlegget Båten min:Livet med Tortuga, Maxi Fenix 28 fot Link to post
StSu Svart 18.Oktober.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Oktober.2014 Kjempebra. Akkurat den hjelpen jeg håpet på å få:)) Takk:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.