larsen2000 Startet 4.Oktober.2014 Link til dette innlegget Startet 4.Oktober.2014 Jeg har knekt en trykknapp til pute og trenger å få boret ut metallet som sitter igjen i hullet. Kan dette bores ut med vanlig metallbor, eller er det fare for at det dannes sprekker utover i glassfiberen? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 4.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2014 Det er antagelig en skrue som sitter igjenn i glassfiberen. Det finnes borer som borer i revers...baklengs. Kanskje det hadde vert tingen. Men prøv først å finne ut stammetykkelse på skruen slik at du ikkje bruker for tykk bor. Da vil ikkje ny skrue sitte uten at du blander epoxy og støper i hullet. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Lars H. Svart 4.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2014 Dersom den gamle knappen er poppet fast og det er plass bak, kan det være en ide å bruke en dor og slå restene inn. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
larsen2000 Svart 4.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2014 Den var poppet fast men virket som om restene sitter veldig fast. Får prøve forsiktig med en dor, da, dersom det ikke er sannsynlig at disse er limt e.l? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 4.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2014 Pop-naglen kan ha utvidet seg litt ytterst også, men dersom du borer litt først med en dim som det tykkeste du kan se av restene og så et lite kakk med hammeren på doren? Det har funket for meg i lignende situasjoner. Å bruke lim i forbindelse med popping, har jeg ikke hørt om. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
larsen2000 Svart 4.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2014 Supert, takk for tips! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.