seahunter_oslo Posted October 6, 2014 Share Posted October 6, 2014 Hei Ifjor ble jeg en ganske så lykkelig eier av en 32fot stålbåt. Den ble solgt under navnet beachcraft, og ble vel bygget engang på 80 tallet. Modellen er en hollandsk kanalbåt. Etterhvert har jeg ønsket å finne mer info på denne båten, alt fra originale tegninger til modifikasjoner gjort på dem. Blant annet har jeg plukket opp at de ble solgt enten nøkkelferdige, at skroget gjerne var laget av carton stål (lite plaget av rust). Så om det er folk på forumet som kjenner til denne båttypen blir jeg veldig glad for mer info. Quote Link to post
Tvka Posted October 18, 2014 Share Posted October 18, 2014 Hei.. Jeg har en også en 33 fot. Ble fullstendig renovert i 1999. Men vet ikke noe mer en det. Quote Link to post
Luka68 Posted November 10, 2014 Share Posted November 10, 2014 Vi har en Hollansk beachcraft stålbåt. Våres ble bygd i Svelvik i 1980. Den er 46 fot lang. Har noen tegninger mener jeg, men er ikke sikker. Har to motorer og er 435 bred. Ring meg eller skriv hvis du ønsker noe info jeg kan hjelpe deg med. Tlf. 40041265 Quote Link to post
Allan E Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 Orion er vel en norsk variant som bygger pä dette merket. Quote Link to post
Recommended Posts