Elise Svart 13.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2014 Jeg må prøve å få drenert tankene først, har med vilje kjørt de ned på 1/4 tank i tilfelle jeg må tømme de helt. Får jeg drenert de og ha på noe lurium mot dieseldyr og vann kan det hende det holder. Ellers har vi hatt litt flaks med været i den forstand at metrologoene hadde rett i sine spådommer. Studerte værmeldingene hyppig forrige uke :-) Sitér dette innlegget Link to post
ebonita Svart 14.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2014 Ja det är klart, problemet var bara att man åtminstone i min båt måste lyfta hela salongsgolvet för att komma åt dräneringarna. Plus att det sedan var ganska svårt att komma in med en flaska där dräneringarna sitter... Sitér dette innlegget Link to post
Mille II Svart 14.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2014 Gratulerer med flott farkost Elise. Ut fra bilde kan det stemme at du ligger ute ved gressvik marina eller båthavn eller deromkring? Treffs med BP vimpel og hils på flyet i året 2015 håper jeg :-) Sitér dette innlegget Link to post
ashfirelate Svart 14.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2014 Takk for en fin hentetråd... Var kjekt å følge med Sitér dette innlegget Link to post
Elise Svart 14.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2014 Ja det er på Onsøy Marina den ligger nå. Har sjekket litt ang diesel tankene idag, der er laget en boks under tanken i bunn på tanken med tappekraner, Jeg får tappe litt der og rengjøre forfiltrene. Er det noen som har noe gode tips om hva en bør bruke som kondensfjerner/dieseldyr killer ? Sender med et kvelds bilde av Elise :-) Sitér dette innlegget Link to post
Vedvards Svart 15.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2014 Gratulerer med vel overstått og ny båt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.