Tallisman Startet 10.Oktober.2014 Del på Facebook Startet 10.Oktober.2014 Da har jeg skiftet Olje og Oljefilter. Gearolje og filter i SF gear. Sink på kjølevannskrets. Tappet ut gammel frostveske og fylt på ny . Skiftet 3 stk dieselfilter. Totalt så tok dette meg nokså nøyaktig 8 timer og gjennomføre. Alle nødvendige ting Oje filter etc kostet meg 3500 kr Ett verksted tar vel ca 1000 kr timen med moms. Lurer på om normal pris på ett verksted på en slik service kan koste ca 11.500 eller har jeg brukt unødig lang tid. Hvet ikke om jeg noen gang kommer til og klage på servicepriser på båtmotorer etter att jeg har gjort denne jobben tenker da på vanskeligheter med og komme til trangt en må ligge på magen med halve overkroppen ned i motorrommet.søl av olje frostveske gearolje som må tørkes opp alt i alt en lite hyggelig jobb og utføre dette. Er stiv og stør i brystkassen enda etter denne jobben. Selv om jeg har kunnskapene til og utføre service selv kommer jeg nok neste gang til og la ett verksted ta denne jobben. Sitér dette innlegget Link to post
Mons Olav Svart 10.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2014 Hei.Du har spart mye penger på å gjøre det selv,og så vet du att det er orntlig gjort.Selvgjort er velgjort. Sitér dette innlegget Båt med fjernkontroll Link to post
Magne A. Svart 10.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2014 Ikke bare penger spart, hvis man får det gjort uten feil blir man også kjent med sin egen maskin, noe jeg mener er viktig.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.