Aksept2014 Startet 12.Oktober.2014 Del på Facebook Startet 12.Oktober.2014 (redigert) Er det noen gode tips på hvordan skrukkete kalesje vinduer kan bli som nye? Redigert 12.Oktober.2014 av Aksept2014 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Shore Svart 12.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2014 Det kommer helt klart an på grad av skrukker. Er det så mye at det er brettet med knekk kanskje brist i materialet tror jeg løpet er kjørt. Varsom bruk av varmepistol ville jeg prøvd, men er du uheldig/uforsiktig, varmer du for mye og da er skaden permanent. Det er ofte hårfin balanse ved bruk av varme og kan være vanskelig å forstå om man ikke har trening. Beveg pistolen mye om du prøver dette. Sitér dette innlegget Skulle Googlet hva prokrastinering betyr, men tror jeg utsetter det til i morgen. Link to post
SoBo Svart 12.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2014 Kan jo henge opp og strekke ut kalesjen (få vinduet så rett som mulig) . Er en mulighet å først prøve med en hårføner før man drar ivei med varmluftpistol. Enig med Shore, en "knekk" i plasten er nok ikke lett å få til. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Aksept2014 Svart 12.Oktober.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Oktober.2014 Takk. Det er fullt av småskrukker, fra den har brettet sammen. Dette fører til litt dårlig sikt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.