FM 8-12 Startet 16.Oktober.2014 Del på Facebook Startet 16.Oktober.2014 Har en 200l diseltank i polyetylen som lekker, hvem kan sveise sånt i Østfold? Noen som vet hva slikt koster? Sitér dette innlegget Link to post
Flipper86 Svart 16.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2014 Hei. Vi hadde nettopp lekkasje i en 100 l bensintank i alu og rep. med kjemisk stål fra Clas Ohlson, fungerte som bare det. Vi pussa ned tanken og klinte inn i alle skjøter og svake punkter, og spraya den inn med rustbeskytter etterpå. Clas Ohlson selger lignende produkter for de fleste materialer, også plast. Sjekk ut denne linken: http://m.clasohlson.com/no/Glassfibersparkel,-Plastic-Padding/35-681 Sitér dette innlegget Link to post
FM 8-12 Svart 16.Oktober.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Oktober.2014 Polyethylene plast er veldig fet så ingenting av sparkel eller lim sitter dessverre. Kanskje et vanlig bilskade verksted kan sveise plast? Sitér dette innlegget Link to post
Flipper86 Svart 16.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2014 Ja, det skulle man tro er mulig. Vet ikke hvor i landet du befinner deg men fant litt info om plastrep. på et bilskadeverksted i Lørenskog: http://www.biloppretting.as/tjenester/plastreperasjon Sitér dette innlegget Link to post
Flipper86 Svart 16.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2014 Østfold ja, så det i topicen nå :) Sitér dette innlegget Link to post
Knude Svart 18.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 18.Oktober.2014 De som kanskje har best håndlag med å sveise plasttanker som er rotasjons støpte er en garvet gulvbelegg legger. Det er samme fremgansmåten for begge stoffer akkurat som for Pioner jollene. Sitér dette innlegget Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt Link to post
FM 8-12 Svart 18.Oktober.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Oktober.2014 Fikk tak i en etter tips på im. Gulvleggere.. hmm jeg er maler å sveiser sågar gulv, men aldri vert borti et rent plastprodukt. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 18.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 18.Oktober.2014 Jeg har litt av samme dilemma nå. Jeg var uheldig og fikk et dypt sår i jolla (Steady) som jeg må få utbedret. Jeg tror jeg vet om en varmluft sveisepistol jeg kan låne, men trenger å få tak i gul PE til å legge i såret. For din del ligger antagelig tanken ute av syne, så hvilken farge du bruker på tilsettet spiller vel liten rolle. Det enkleste er vel å skjære opp plastkanner i strimler. Spylervæskekanner er av PE. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
FM 8-12 Svart 18.Oktober.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Oktober.2014 Ja utseende spiller ingen rolle, han som skal få gjøre jobben snakket om at han hadde svart tråd, tanken er hvit/gjennomsiktig Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.