peterka Startet 19.Oktober.2014 Del på Facebook Startet 19.Oktober.2014 http://biltema.no/no/Bat/Ovrig/Batovertrekk-25590/ Setter to stokker inne slik at snøen vil renne av Sitér dette innlegget Link to post
Stella Ulefoss Svart 19.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2014 Hei Jeg har alltid hørt at det må være gjemtrekk Jan Martin Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 19.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2014 Det går bra. Jeg benytter den på 16fotern, og med denne: http://www.jula.no/catalog/fritid/bat-og-maritime-produkter/battilbehor/kapell-og-overtrekk/teleskopstag-for-battrekk-659066/ Sitér dette innlegget Link to post
peterka Svart 19.Oktober.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Oktober.2014 (redigert) Det er ein Uttern d51 Daycruiser. Så da tar eg av kalesjaen og bruker biltemapresengingen? Må eg ha noko trekk på båtmotoren også? Det var som pokker da eg var på Jula for ei veke siden. Den saken som du viser til har eg tru på. Finnes ikkje noko tilsvarende i andre butikker som sender pr post Redigert 19.Oktober.2014 av peterka (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 19.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2014 Jeg benytter det på en Skibsplast cl500. Tar av kalesjen og på med presseningen, presnningen er den orginale til båten, men samme utforming som den til biltema. Presenning har jeg aldri brukt på motoren. Sitér dette innlegget Link to post
peterka Svart 19.Oktober.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Oktober.2014 Og da går det bra når den står ute. I snø, frost, slud, vind. Min vil bli stående på ein brenderuphenger. Er det noko problem? Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 19.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2014 Har på henger under åpen himmel, ikke vært noe problem de tre årene jeg har gjort det. Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 19.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2014 Har på henger under åpen himmel, ikke vært noe problem de tre årene jeg har gjort det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.