Jump to content

Ny båt


Morten_L

Recommended Posts

Så ble det båt på deg, likevel, GeirFrode - gratulerer! Da ses vi vel både på Skjærhalden og i Horten, da!  :o)

<{POST_SNAPBACK}>

Takk-takk! :smiley: Til dere andre også.

Jo da, har en god følelse nå.

Håper vi treffes både i Horten og på Skjærhalden. Om jeg så hadde måttet kjøre bil hadde jeg i hvertfall møtt opp på Skjærhalden, det er sikkert. :wink: Den tilstelningen er både jeg og madammen klare for. Kan ikke gå glipp av en sånn "festival" :cheers: kan du skjønne. Det var jo så bra i fjor!

Link to post
Share on other sites

Gratulerer GeirFrode så mye med et godt valg av båt :flag:  Har stort sett vert godt fornøyd med Fjord 880,

send gjerne IM om du har spm ang båt typen, så skal jeg hjelpe så godt jeg kan :smiley:

Hei!

Sier takk for det. Du skal ikke se bort ifra at jeg tar deg på ordet der nei.

Jeg var hos selger i 6 timer :eek: i går og gikk igjennom hele båten fra topp til bunn. Synes båten ser bra ut. Fant ikke noe spesielt å sette fingeren på. Motoren er en VP TAMD 41 som startet som et skudd. Den har ikke gått mere enn litt over 1600 timer, så det burde vel være en del igjen av den ennå.

Blir spennende å være Volvoeier også. :wink:

Link to post
Share on other sites

Blir spennende å være Volvoeier også.  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Har selv en Sabb-Ford 2728 så på motor fronten kan jeg ikke bidra med så mye, er godt fornøyd med Forden, men kunne tenkt meg en noe større motor for å holde litt større marsjfart, nå marsjer båten 16- 18 kn avhengig av hvor mye last jeg har i båten (topp ca 23kn), har en 20 nm lang fjord som etterhvert begynner å bli kjedelig :wink:
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...