Metallica Startet 26.Oktober.2014 Link til dette innlegget Startet 26.Oktober.2014 Har en Princess 33 og må bytte propeller pga tæring.. Men jeg klarer ikke å finne ut størrelse. Er det noen her inne som har en slik båt og vet hvilken størrelse de har ? Motor er 158hk...Ms4 girkasse. Og 35/36mm aksling.. Hvilken propel skal jeg kjøpe ? Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 26.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2014 Kjøp fra leverandøren i UK - de lagde da båten var ny og vet eksakt hva du skal ha. Clements marine. Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 27.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2014 Båten er nok levert med tomme aksel. Kanskje 1.5" = 38,1 mm?? Du finner ikke måla på propellen innerst mellom bladene eller på "enden" ( motsatt side av propell mutteren) da? Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Metallica Svart 27.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2014 Hei, Nei 38,1 er det ikke, mere 35 en 36mm. Og jeg har sømfart propellen men den er så jævlig oppspist, det er rart at de henger på..... Det er vel noen som har 35 foteren med samme maskiner.....hvilke størrelser har dere på propellen ?? 33 og 35 foterene er jo ganske identisk i skråget ( under vann ) Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 27.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2014 De er vel ikke helt like i skroget disse to. Dersom det er P330 du har ser den vel slik ut: P 35 ser slik ut under: Er vel mulig noe forskjell i vekt og på disse båtene. Så en til en sammenlikning blir vel ikke helt riktig. Ikke mulig å finne noen data på propellene? Mulig akselen er 1.3/8" = 34.925 mm ? Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Metallica Svart 28.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2014 Hei... Nei det er ikke en P330 Men en Princess 33MK2 Og den er veldig lik P35 :) Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 28.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2014 Da er jeg med. Jeg tror Merida hadde TAMD 40 i sin forrige båt, en P35. Send han en IM. Kanskje han husker prop. str. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.