Jump to content

Kjøpe ny plotter/radar, pris på den gamle c120 og 4kw radar?

powerpuff

Recommended Posts

Ønsker å oppgradere plotter og autopilot og radar I båten min, en 2009 Sealine SC38.

Har fått tilbud på nytt utstyr, hva kan jeg selge det gamle utstyret for?

Har altså en c120 Classic plotter m xl kartbrikke, og 4KW radar og autopilot instrument+kontrollboks(m.rategyro og fluxgate kompass), samt en raymarine tri-data skjerm som jeg ønsker å selge... :confused:

Hva kan jeg selge dette for? :confused:

Utstyret er lite brukt og ser ut som nytt, og kan prøves I båten om noen er intressert..... :thumbsup:

PS! Eneste grunn for å bytte er at jeg ønsker en plotter som er enklere å forstå/bruke, og en enda bedre autopilot, samt at jeg vil ha motordata(forbruk osv) opp på plotterskjermen :blush:

Har en C120 Classic plotter, 2009 modell, som ny...har også 4KW radar, autopilot manøverdisplay og computer og fluxgate kompass(mangler pumpen og rorindikatoren).

Har også raymarine Tridata skjerm,(fart/temp/dybde) og GPS antenne og alle kabler, samt kartbrikke som var ny I 2010, og er oppdatert en gang siden det..... Alt utstyret star montert I båten og kan testes om man vil...Hvor mye vil du evnt betale - og er det bare autopiloten du er ute etter ?

Har fått meldinger fra flere, som vil kjøpe radar og plotter allerede, men jeg vil ikke selge før jeg finner ut hva utstyret er verdt....må vel kanskje ringe Høcom eller MjøsService når jeg kommer hjem, jeg er offshore nå...??

Autopilotens "svakheter" er at den føler I 4 akser og har rategyro+fluxgate compass, mens den nye typen føler I 9 akser, uten rategyro og fluxgate compass, og de nye er bedre på å følge ruter lagt inn på plotteren når man kjører I høy fart......

• 4 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...