powerpuff Startet 4.November.2014 Del på Facebook Startet 4.November.2014 Ønsker å oppgradere plotter og autopilot og radar I båten min, en 2009 Sealine SC38. Har fått tilbud på nytt utstyr, hva kan jeg selge det gamle utstyret for? Har altså en c120 Classic plotter m xl kartbrikke, og 4KW radar og autopilot instrument+kontrollboks(m.rategyro og fluxgate kompass), samt en raymarine tri-data skjerm som jeg ønsker å selge... Hva kan jeg selge dette for? Utstyret er lite brukt og ser ut som nytt, og kan prøves I båten om noen er intressert..... PS! Eneste grunn for å bytte er at jeg ønsker en plotter som er enklere å forstå/bruke, og en enda bedre autopilot, samt at jeg vil ha motordata(forbruk osv) opp på plotterskjermen Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 4.November.2014 Del på Facebook Svart 4.November.2014 Eg er på jakt etter autopilot og tar gjerne i mot komplett liste over pakken og litt info om autopilotens svakheter. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
powerpuff Svart 4.November.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.November.2014 Har en C120 Classic plotter, 2009 modell, som ny...har også 4KW radar, autopilot manøverdisplay og computer og fluxgate kompass(mangler pumpen og rorindikatoren). Har også raymarine Tridata skjerm,(fart/temp/dybde) og GPS antenne og alle kabler, samt kartbrikke som var ny I 2010, og er oppdatert en gang siden det..... Alt utstyret star montert I båten og kan testes om man vil...Hvor mye vil du evnt betale - og er det bare autopiloten du er ute etter ? Har fått meldinger fra flere, som vil kjøpe radar og plotter allerede, men jeg vil ikke selge før jeg finner ut hva utstyret er verdt....må vel kanskje ringe Høcom eller MjøsService når jeg kommer hjem, jeg er offshore nå...?? Autopilotens "svakheter" er at den føler I 4 akser og har rategyro+fluxgate compass, mens den nye typen føler I 9 akser, uten rategyro og fluxgate compass, og de nye er bedre på å følge ruter lagt inn på plotteren når man kjører I høy fart...... Sitér dette innlegget Link to post
powerpuff Svart 4.November.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.November.2014 Kan selvsagt også selge pumpen og rorindikatoren, da dette følger med I en ny "pakke", men dette er mye arbeid å demontere....kan evnt selge med den nye pumpa som følger med I den nye pakka? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 4.November.2014 Del på Facebook Svart 4.November.2014 Eg trur radar og plotter virker ok ombord, så autopilot er nok for meg så lenge den er komplett. Men pris må du sette sjølv så eg ikkje fornermer Tar det på IM Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Sjeldenutpå Svart 11.November.2014 Del på Facebook Svart 11.November.2014 Her er en som legger lista for bruktmarkedet 12000kr for plotteren alene http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=53368317&ecType=AD&ecCategory=LOG_PROFILED_ADS_RESULT_CLICK&adSelectionClick=galleryBap+-+bap+-+resultPolePosition+-+click&searchclickthrough=true&searchQuery=kartplotter Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
powerpuff Svart 11.November.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.November.2014 Det var da voldsomt! tror nok den Karen er LITT vel optimistisk, er et par karer som vil kjøpe alt av meg for 13-14.000, er vel mindre enn jeg hadde håpet på..... Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 11.November.2014 Del på Facebook Svart 11.November.2014 14000.- det burde du få, det er tross alt komplett pakke med 4kw og pilot. Men ca samme pris for bare display var håpefullt ja. Men det er likt med vhf prisen Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Doldis Svart 4.Desember.2014 Del på Facebook Svart 4.Desember.2014 Hvordan radar har du? Sitér dette innlegget Link to post
powerpuff Svart 5.Desember.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Desember.2014 alt er solgt for 14000 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.