Kjelli Startet 23.November.2014 Del på Facebook Startet 23.November.2014 Vurderer å trekke om salongen i båten vår. Båten er fra 1998, og skummet er veldig dårlig, og gir lite støtte. Skummet blir stående sammenklemt en stund etter at du reiser deg. Sitter med 3 alternativer: Kjøpe ny, hvis fabrikken som syr for Fairline fremdeles har malene Levere dette til en møbelsnekker og får nye Kjøpe skum og stoff selv, og sy/stifte selv Noen som vet om en kan kjøpe ny komplett salong? Ser for meg at å få denne sydd om koster ganske mye, da der er mye arbeid å demontere, tilpasse ny skum, sy trekk og montere alt igjen.. Noen som har erfaring med å sy om en slik salong selv? Har som et fjerde alternativ mulighet for kun å skifte skummen i putene, uten å skifte trekket. mvh Kjelli Sitér dette innlegget Link to post
haugi Svart 23.November.2014 Del på Facebook Svart 23.November.2014 Prøv på Lura møbelservice, tror de kan gi deg en cirka pris på omtrekking. Tror ikke de er så aller verst i pris heller. Vil tro at komplett nytt vil koste en del mer. Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 23.November.2014 Del på Facebook Svart 23.November.2014 Med så helt og fint skinn, ville jeg ha godt for siste alternativet, Bare bytte skumgummien. Flott båt forresten Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Mr. Import Svart 23.November.2014 Del på Facebook Svart 23.November.2014 Forferdelig blåfarve på trekk,, bør få byttet til Creme hud eller noe.. Sitér dette innlegget Link to post
Kjelli Svart 25.November.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.November.2014 Kunne nok hatt en finere farge på trekket, men skal sjekke med Lura møbelservice. Er jo mye i en båt en skulle oppgradert.... Skifter jeg bare skummet, er det kun putene som er nødvendige, så det blir mye mindre arbeid og mindre kostnader. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.