Ask Startet 7.Desember.2014 Del på Facebook Startet 7.Desember.2014 Hei Radaren vår, Autohelm (modell 50+ om eg hugsar rett) virkar ikkje. Eg ser ikkje land, sjølv om det er eit fjell eit halv nautisk frå båten. Dersom eg justerar nok, blir det signal over heile skjermen. Ein profesjonell radioreparatør eg kom i prat med, meinte det var sendaren som var gåen. Han sa òg at i 90 % av tilfella var feila i antenna. Det høyrest jo fornuftig ut, men er det einkvan som har synspunkt eller tips? Radaren er 19 år gamal. Er det noko vits i å freista å reparera den? Kvar får eg eventuelt deler eller reparert radaren? Takksam for svar. Ask Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 7.Desember.2014 Del på Facebook Svart 7.Desember.2014 Kan vel tyde på at magnetronen er oppbrukt. En magnetron svekkes gradvis til den til slutt ikke kan gi bilde. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 7.Desember.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Desember.2014 Takk abbor. Eg antar magnetronen er i antenna? Er det ein kurant sak å skifta? Ask Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 7.Desember.2014 Del på Facebook Svart 7.Desember.2014 Magnetronen er selve senderen i antenna, faktisk tilsvarende komponent som i en mikrobølgeovn. Hvis du får tak i riktig type så er det en overkommelig sak å bytte. Typisk levetid på en magnetron er 10.000 timer, men et stort antall oppvarminger som en vanligvis har på en fritidsbåt vil forkorte dette. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.