stikamp Startet 1.Januar.2015 Del på Facebook Startet 1.Januar.2015 Noen som har prøvd dette? Funker det fint? Sitér dette innlegget Link to post
finnarne Svart 2.Januar.2015 Del på Facebook Svart 2.Januar.2015 Det er såpass mange som bruker det, at jeg ikke er i tvil om at det fungerer. Men det er nok enklest å få til med rorkult, kan ikke huske å ha sett det på båter med rattstyring. Men tror det er en fordel at båten er relativt godt balansert i utgangspunktet. Seiler du mere med vinden, kan du bruke spenningen i forseilet, eventuelt sette opp en liten kryssfokk som du bruker istedet. Jeg hadde planer om å teste det ut med Tafatt, en Alo 28, i sommer, men så ble det liggende en båt med rattstyring på båtplassen vår istedet, så da ble Tafatt liggende på land Sitér dette innlegget Vifa - Bruce Roberts 35 Tidligere: EOS - Tidligere Vifa/Fryd - en fungerende Maxi 77 Mitt andre prosjekt: Den grønne bie - En ikke helt standard Land Rover Discovery Link to post
finnarne Svart 12.Januar.2016 Del på Facebook Svart 12.Januar.2016 Fant enda en video som faktisk ser enklere ut å sette opp, selv om "forfatter" mener den er tung å justere: Sitér dette innlegget Vifa - Bruce Roberts 35 Tidligere: EOS - Tidligere Vifa/Fryd - en fungerende Maxi 77 Mitt andre prosjekt: Den grønne bie - En ikke helt standard Land Rover Discovery Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.