Jump to content

Eberspächer D5lc fra 1997 virker kun på kaldluft


nor star 290..

Recommended Posts

Min sluttet å virke bare plutselig, alltid virket med en gang før. Nå skjer det ingenting når jeg starter varmer, bare feilkode f1-33. Skal sjekke viftemotoren i morgen. Ser ut for jeg kommer til å kjøpe ny D5 og heller selger den gamle visst jeg får den til.

Har en P360 som skal varmes opp og føler ikke for å ha noe mindre en D5?

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Da er ny viftemotor satt i og spenningen var stor da jeg skulle prøve varmeren men den gang ei. Viser fremdeles F33. Hva er dette?

Når jeg slår på varmeren trekker den ca 12 amp i 8 sek før det sier klikk og den trekker ingenting. Vifta starter ikke når jeg slår på varme men virker på kaldluft. Noen som har noen tips????

Link to post
Share on other sites

I følge bruksanvisningen skal varmeren trekke 280watt ved oppstart og 80watt under drift på fullt, min trekker 156watt når jeg slår den på og etter ca 8sek trekker den ingenting.

Mistenker kansje dårlig kontakt en eller annen plass. Det som er rart er at vifta ikke starter når varme blir slått på, heller ikke diesel pumpa, hvirker kun som glødepluggen får strøm.

slår man på kaldluft virker vifta.

Link to post
Share on other sites

  • 6 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...