Jump to content

Byggingen av Hulda, på oppfordring

Hulda

Recommended Posts

Å satse på 100000 klikk til var da beskjedent, her er det ikke noe som helst snakk om død eller aktiv dødshjelp for noe som er så absolutt levende og friskt!

:flagg_bp: :flag_no: :flagg_da: :flagg_sw:

:skål_vin:

:godt_nyttår:

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Hva skjer først; 100000 klikk til, eller 100000 medlemmer (97802 nå)?
Du har i snitt fått ca 96 klikk om dagen, så du burde klare det på under 3 år.
Det har i snitt kommet ca 4350 medlemmer i året, så det burde bikke 100K om litt over et halvår.
Men så tviler jeg på at dette har gått linjært, kanskje det var mye flere nye medlemmer tidligere, og kanskje din tråd trykkes mye mere på nå enn tidligere, så her er ingenting sikkert.
Jeg heier på begge deler:flag_no:

Jeg plukket opp kjøleren til motoroljen i dag:

20250130_1238492.jpg.b508130e348d7fb1446fed9071bffd3e.jpg20250130_124610.jpg.2401d77da9350dd08ed29f4dd6d90faa.jpg

Kjøleren har ikke vært rørt siden sommeren 2000, i hvert fall ikke plukket opp. Så etter 1500 timer ser den slett ikke så ille ut.

Den har heller aldri vært syret/renset/ dullet med. Slik er det når kjølerene er så store at de ikke går for varme. For da starter utfelling av mineraler.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...