Hulda Svart Tirsdag 19:12 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Tirsdag 19:12 Nå er det vel varianten fra Biltema med 10 mm dia jeg har nå. Med opplegget jeg har om bord går det kun en pluss og en minusleder til hver sin samleskinne. Rent bortsett fra at det går en pluss direkte fra landstrømlader og inn på startbatteriet. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 13 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13 timer siden Er det noen som har lagt merke til at denne tråden nå runder 350 000 klikk? Skal vi satse på 100 000 klikk til, eller skal vi la den dø langsomt hen? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 13 timer siden Link til dette innlegget Svart 13 timer siden Å satse på 100000 klikk til var da beskjedent, her er det ikke noe som helst snakk om død eller aktiv dødshjelp for noe som er så absolutt levende og friskt! Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Hulda Svart 12 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12 timer siden Takker. Trudelutt sjekket OK for 2 dager siden. Gidder ikke å rapportere hver gang jeg er innom. Skal på land 4. juni i Son. Men da har vel du dratt. Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 12 timer siden Link til dette innlegget Svart 12 timer siden Hva skjer først; 100000 klikk til, eller 100000 medlemmer (97802 nå)? Du har i snitt fått ca 96 klikk om dagen, så du burde klare det på under 3 år. Det har i snitt kommet ca 4350 medlemmer i året, så det burde bikke 100K om litt over et halvår. Men så tviler jeg på at dette har gått linjært, kanskje det var mye flere nye medlemmer tidligere, og kanskje din tråd trykkes mye mere på nå enn tidligere, så her er ingenting sikkert. Jeg heier på begge deler Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 9 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9 timer siden Uansett, @Ingar og @Moderator, 350 000 klikk er passert. Jeg gratulerer meg, kun slått av noen få :-) Sitér dette innlegget Link to post
Gabi Svart 9 timer siden Link til dette innlegget Svart 9 timer siden Gratulerer!👍😁 Det er godt å høre at tråden fortsetter i lang tid fremover!👍 Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 3 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3 timer siden Hadde jeg fått 10 kroner klikket, ville den blitt veldig lang. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.