Jump to content

Bytte gummilister i vindu Nidelv 24

Kronidiot

Recommended Posts

Nidelven har en tendens til å få sprekker i undekant av vinduene på siden. Forsøk først der. Ikke sikkert det er nødvendig hele veien rundt. Vil tipse deg om at det er lurt å unngå å hoppe ned på cabintaket, eller plassere mange mennesker oppå taket. Det kan faktisk forårsake sprekker under vinduene. Det er ikke mye glassfiber som holder taket oppe, så vinduene er en stor del av den bærende konstruksjonen. Tips bare.

Hei igjen. Hadde ikke sett reportasjen når jeg tetta mine vinduer, men jeg tapet langs pakningen på glasset før jeg skar den vekk. Deretter på alulista. Deretter på med fugemasse og glattet det. Etterpå kunne det ikke sees at det hadde vært en reperasjon. Tok for sikkerhetsskyld og fuget mellom alulist og glassfiberen også. Tapet i passe avstand fra lista og la fugemasse på. Har vært tett nå i flere år på alle vinduene.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...