Jump to content

Diesel Priser / Priser gjestehavner


SRA

Recommended Posts

Hei,

 

Ser det etterlyses side med prisoversikt for diesel og bensin.

 

Kan opplyse om at det jobbes akkurat nå med oppdatering av de omtalte sidene som ikke har vært oppdatert på en stund.

 

Sidene lages nå slik at listen blir oppdatert straks prisene legges inn.

 

Kommer med tilbakemelding når sidene er klar - innen kort tid!

 

Adressen er nå (og vil forbli :wink: ):

 

http://www.abrom.com/baatpris/

 

mvh BaatPris

baatpris@hotmail.com

Link to post
Share on other sites

Hei*

 

Hadde det ikke vært en ide å sortert lista de i fra billigst til dyrest, eller omvendt?

 

Tja - er vel ikke særlig aktuelt å seile fra Oslo til Stavanger en kveld for å fylle drivstoff selv om den er noen kroner billigere?

 

Men - vi har planer om å legge inn mulighet for ønsket sortering.

 

mvh BaatPris

Link to post
Share on other sites

Tja - er vel ikke særlig aktuelt å seile fra Oslo til Stavanger en kveld for å fylle drivstoff selv om den er noen kroner billigere?

 

Men - vi har planer om å legge inn mulighet for ønsket sortering.

 

mvh BaatPris

 

Nei, det er sikkert ikke aktuelt med slike kveldsturer  -   men for dere som er så uheldige å bo i de dyreste områdende burde en slik liste kunne være en god "brekkstang" overfor de ublu forhandlerne dere plages med.

 

For der finnes vel ærlig talt ingen som helst grunn til at dieselen skal koste 2-3 kroner mer ved Oslofjorden enn her på vestlandet??!?!?!?!?!?!?

 

(Kanskje bortsett fra mer godtroende og tålmodige kunder?)

 

mvh

Poseidon

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

For der finnes vel ærlig talt ingen som helst grunn til at dieselen skal koste 2-3 kroner mer ved Oslofjorden enn her på vestlandet??!?!?!?!?!?!?

Hei.

Ikke for å forsvare høye priser, men skulle jeg drevet en stasjon som kun seller iskrem og diesel/bensin i sommermånedene slik det er noen steder her, ville jeg nok tatt den prisen jeg kunne klare å oppnå. På vestlandet er det gjerne jevnt salg hele året både til yrkesbåter og fritidsbåter, så en viss prisforskjell kan jeg godta. Men det finnes da grenser!!

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Tenk bare på fordelen med å ha båtsesong fra 1. nyttårsdag til syvendedag jul ....

Jo takk! Skudesneshavn skal visstnok ha landets høyeste gjennomsnittstemperatur gjennom året! Men det kan være +7 oC Sankthansaften og +11 oC Julaften! "Er de'kje gildt"! :yesnod: :yesnod: :lol:

 

Har aldri fryst så til innerste av sjela noen gang som ombord i en seilbåt i Karmsundet i begynnelsen av Juli for noen år siden!

 

Men, men - tåler å høre at Siddis'ene trøster hverandre! Unner dere så gjerne billig diesel! :yesnod:

Link to post
Share on other sites

En skikkelig bysse er et must!

Temperaturen her på vestlandet er uforutsigbar - nå har vi hatt sommertemperaturer siden påsken begynte!

Kanskje det blir enda finere til sommeren - eller kanskje det blir regn, blåst og kjølig.

Gjør ikke noe hvis man har en romslig båt med god varme i (som å være på hytta?).

Skal gi bud på ny båt nå straks - så får vi se om det blir båtferie i sommer...  :confused:

Link to post
Share on other sites

Var inne på Baatpris, vet ikke om jeg bruker det feilt eller.... stod det var oppdatert 18 feb 03, men jeg fant ingen priser for 2003.

Jeg la nå inn en pris, for Reilstad i Ryfylke.

Har baatplassen gjort seg opp noen formening om de skal utvikle dette videre selv? Det hadde nok vært det beste da dette er en side som er høyst aktiv.

Link to post
Share on other sites

Hei,

 

Som skrevet så jobbes det nye sider - inntil de er klar blir ikke de gamle oppdatert.

Prisene som nå mottas vil bli lagt inn :-)

Litt tålmodighet så kommer nye sider...  ;-)

Sidene lages nå slik at listen blir oppdatert straks prisene legges inn.

Kommer med tilbakemelding når sidene er klar - innen kort tid!

 

http://www.abrom.com/baatpris/

 

mvh BaatPris

baatpris@hotmail.com

Link to post
Share on other sites

Hei,

 

Som skrevet så jobbes det nye sider - inntil de er klar blir ikke de gamle oppdatert.

Prisene som nå mottas vil bli lagt inn :-)

Litt tålmodighet så kommer nye sider...  ;-)

Sidene lages nå slik at listen blir oppdatert straks prisene legges inn.

Kommer med tilbakemelding når sidene er klar - innen kort tid!

 

http://www.abrom.com/baatpris/

 

mvh BaatPris

baatpris@hotmail.com

Nederst på siden har du en del linker, bl.a. til Båtmagasinets Båtplassen. Baatplassen.no kan kanskje også få lov å komme med?

 

Lotus

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...