Jump to content

Fotokonkurranse? - Vi lodder stemningen

bliss X

Recommended Posts

Dette liker vi !

Hva slags konkurranse tenkte dere, Bliss ? Noen kriterier ?

En konkurranse som går over en periode ? Bare nye bilder tatt i 2015 ?

Bilder som ikke er vist på BP tidligere?

Ikke lov å finne bilder fra "Stemningståden" ?

https://baatplassen.no/i/topic/96391-stemningsbilder-av-baat-sol-og-sommer/page-1

Så må vi jo ha en fin premie til vinneren ? Noen tanker rundt det ?

Dette kan bli en flott tråd !

Jeg er med.

Hva med månedens bilde som de kjører på en del andre fora, eller temabilder? Er med på en tråd i et helt annet forum hvor premien for månedens bilde er at man får velge tema neste måned. Mye moro. Og mange fine bilder.

Eller litt større konkurranser; beste båtpussbilde, beste sommerminne, etc?

Kriterier, regler osv er selvfølgelig noe vi vil komme tilbake til hvis vi velger å gjøre dette.

Jeg har en planskisse, men jeg vil først lodde stemningen i denne tråden for å se om det er tilstrekkelig interesse for dette.

Vi bestemmer et tema på forhånd. Temaet vil sansynligvis ikke være direkte relatert til båt men likevel ha en form for maritim tilknytning.

EiSvIn: Snakker her om en litt større konkurranse med premie. En engangsforeteelse men også et opplegg som muligens kan gjenaes og videreutvikles hvis det blir populært.

Ja det er litt av tanken at man skal bli motivert til å ta bilder som passer temaet.

Det jeg tenker er at vi først har en innsendingsperiode. Bildene sendes inn på epost. Perioden må være såpass lang at man får tilstrekkelig tid til å ta bilder hvis man ikke har noe fra før av man ønsker å sende inn.

Max 2 eller 3 bilder pr deltager og ikke av samme motiv.

Når innsendingsperioden er ferdig plukker vi ut de beste bildene og presenterer dem på et bildegalleri. Så følger en avstemningsperiode.

Alle deltagere vil være anonyme fram til vinnere er kåret for å unngå "trynefaktor".

De to beste plasseringene etter avstemning får premie

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...