Jump to content

Er dette afløseren til ICE? Glomex WebBoat

MajorAndy

Recommended Posts

Ser interessant ut. Ser at Seatronic skal ha 8900,- for enheten. Har akkurat kjøpt meg Huawei 4G hjemmeruter med ekstern antenne. Får se hvordan dette virker i N/S/DK ila. sommeren sammen med Ice. Likte at jeg slipper å dra signalkabler fra antenna og ned. DC kan jeg stjele fra topplanterna.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Har også meget lyst til at prøve denne, meget fristende. Så den på bådudstillingen i Fredericia, under domen sidder gummi antenne, router mv. samlet så det er smart nok... - men jeg syntes prisen er lige i overkanten...[emoji102]

Hilsen

Peter
Prosjekttråd Bayliner 3288 Motoryacht Tidligere prosjekter Prosjekttråd Nidelv 26 og endnu ældre prosjekttråd findes her Projekttråd Skilsø 23 HT

ja, ja - jeg kommer fra Danmark.:glimter: skilsoboats på youtube

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...