MajorAndy Startet 5.Mars.2015 Link til dette innlegget Startet 5.Mars.2015 (redigert) Denne nyhed ser interessant ud: Glomex lancerer 4G antenne, der også wifi router. Skifter automatisk mellem wifi i fx havnen og 4G. Det kan vel være et godt alternativ til ICE, tænker jeg? Redigert 5.Mars.2015 av MajorAndy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 5.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2015 Ser interessant ut. Ser at Seatronic skal ha 8900,- for enheten. Har akkurat kjøpt meg Huawei 4G hjemmeruter med ekstern antenne. Får se hvordan dette virker i N/S/DK ila. sommeren sammen med Ice. Likte at jeg slipper å dra signalkabler fra antenna og ned. DC kan jeg stjele fra topplanterna. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
ebonita Svart 5.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2015 Har tittat på den men PRISET verkar minst sagt oblygt...... En router med inbyggt 3G modem plus en dator med inbyggt WiFi kort borde väl göra jobbet till en bråkdel av kostnaden? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 5.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2015 Eller en telefon. Sitér dette innlegget Link to post
Midtpinne Svart 5.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2015 Eller en telefon. Telefoner gjør jo fint nytten som hotspot om dagen. Her har vi abonnement fra telenord og netcom for å sikre oss mest mulig dekning. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 5.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2015 Vanntett, 4G, wifi, nettradio, musikkspiller, filmspiller og uendelig mye mer, 1 890,-. http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobiltelefon/SONXPM2AQUABK/sony-xperia-m2-aqua-smarttelefon-sort Sitér dette innlegget Link to post
pam Svart 8.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2015 Har også meget lyst til at prøve denne, meget fristende. Så den på bådudstillingen i Fredericia, under domen sidder gummi antenne, router mv. samlet så det er smart nok... - men jeg syntes prisen er lige i overkanten...[emoji102] Sitér dette innlegget Hilsen Peter Prosjekttråd Bayliner 3288 Motoryacht Tidligere prosjekter Prosjekttråd Nidelv 26 og endnu ældre prosjekttråd findes her Projekttråd Skilsø 23 HT ja, ja - jeg kommer fra Danmark. skilsoboats på youtube Link to post
Bitteliten Svart 8.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2015 Euro kursen har drept denne. Kostet 6400 i fjor om jeg husker rett Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.