scand245 Startet 6.Mars.2015 Del på Facebook Startet 6.Mars.2015 (redigert) Hei skal lakke noe treverk innvendig i båten og lurte på om noen har erfaring med biltemas boat varnish. Noe man skal holde seg langt unna eller ett ok produkt? Grunnen til at jeg vurderer den er først og fremst prisen. Om noen har tips til andre typer lakk til en overkommelig pris tar jeg gjerne imot tips. Redigert 6.Mars.2015 av scand245 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 6.Mars.2015 Del på Facebook Svart 6.Mars.2015 (redigert) Har god erfaring med den lakken. Dette bordet (og søylen) er koste lakket 10 strøk med denne. Pusset mellom strøka. Like fint Redigert 6.Mars.2015 av SoBo (see edit history) Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
FM 8-12 Svart 6.Mars.2015 Del på Facebook Svart 6.Mars.2015 Samme erfaring. God lakk Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 6.Mars.2015 Del på Facebook Svart 6.Mars.2015 Hva er egentlig forskjellen på lakk og varnish? Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
SoBo Svart 6.Mars.2015 Del på Facebook Svart 6.Mars.2015 Er vel ingen forskjell. Varnish er lakk på engelsk meg forstått. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
glalaks Svart 6.Mars.2015 Del på Facebook Svart 6.Mars.2015 Funker den på en teak-flaggstang også? Tenkte å pusse opp flaggstanga i år... Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
SoBo Svart 6.Mars.2015 Del på Facebook Svart 6.Mars.2015 Det står: til både ute og inne på Biltema sin side. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
scand245 Svart 6.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mars.2015 Så bra, da tror jeg at jeg prøver den. Så veldig fint ut det bordet ditt! Så også at de har en billig lakk fra international hos jula. Noen som har prøvd den? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.