Tor Erik Startet 17.Mars.2015 Del på Facebook Startet 17.Mars.2015 Hei Skal teste Meguiars polering / voks på båten i år. Men lurer på hva bruker dere først ? Er det Meguiars One step compound som gjelder først eller er det Meguiars boat cleaner wax ? Skal bruke Meguiars flagship wax til slutt ! Sitér dette innlegget Link to post
M/B Cathy Svart 17.Mars.2015 Del på Facebook Svart 17.Mars.2015 jeg bruker one step først, meget bra! bruker maskin og jobber helt til det ikke er mer igjen av guffa Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 17.Mars.2015 Del på Facebook Svart 17.Mars.2015 Har brukt compund først 67 og så wax 56 og så en polish oppå der 45.. .. Jeg har gode erfaringer med Meguiars på bil og tenkte jeg skulle prøve dette på jolla som gutten hadde kjøpt seg. her har jeg tatt ripa over fenderlista samt fenderlista. compund og vox, mangler siste laget med High gloss.. det var en rekke striper og flekker på ripa og fenderlista som jeg rubba bort flekkvis først. Båten ser nå 5 år nyere ut enn den var Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
marius Svart 17.Mars.2015 Del på Facebook Svart 17.Mars.2015 Jeg bruker One Step først, deretter Pure Wax. Dette er den beste polish/wax jeg har brukt på båt, blir like fornøyd hver gang. Nytt av året for min del er at jeg har skaffet meg en Rupes poleringsmaskin, så jeg gleder meg faktisk til å gyve løs på båten. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 17.Mars.2015 Del på Facebook Svart 17.Mars.2015 OneStep og PureWax er det jeg bruker også, med god erfaring. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
jeb Svart 17.Mars.2015 Del på Facebook Svart 17.Mars.2015 Er det noen som kjenner ti dette nettstedet selger mye båt pleie artikler, prismessig vet jeg ikke hvordan den ligger til. men ser bra ut. http://batpleie.no/index.php?option=com_virtuemart&Itemid=5 jeb Sitér dette innlegget Gruno 40 verftsbygget i nederland Link to post
Billa Svart 18.Mars.2015 Del på Facebook Svart 18.Mars.2015 Har benyttet one step + voks tidligere. Blir veldig blankt og skinnende, men båten ble grå igjen i august. Meguire er det beste alternativet av de vanlige produktene jeg har testet, men holder ikke helt til høsten. I år prøver jeg Aglaze. Skal vistnok holde hele sesongen med redusert arbeid over tid. Sitér dette innlegget Sushi Link to post
marius Svart 18.Mars.2015 Del på Facebook Svart 18.Mars.2015 I slutten av forrige sesong tok jeg en runde med Pure Wax for å få et beskyttende lag før vinteren, og det ut til at det har noe for seg. Litt vanskelig å bedømme men det virker som at det blir mindre jobb å ta opp glansen ved vårpussen. Når båten er skikkelig polert om våren er det nokså fort gjort å legge voksen, tar gjerne en runde med voksen når virketrangen melder seg når jeg er på båttur til og med. Sitér dette innlegget Link to post
Jonas78 Svart 18.Mars.2015 Del på Facebook Svart 18.Mars.2015 Hei Skal teste Meguiars polering / voks på båten i år. Men lurer på hva bruker dere først ? Er det Meguiars One step compound som gjelder først eller er det Meguiars boat cleaner wax ? Skal bruke Meguiars flagship wax til slutt ! Her er er kar som har testet grundig og beskrevet like grundig.... :-) https://baatplassen.no/i/topic/107587-test-av-meguiars-m21-proff-serie/ Hvor fikk du tak i produktet? Sitér dette innlegget Bruk vest! Link to post
lippert Svart 18.Mars.2015 Del på Facebook Svart 18.Mars.2015 (redigert) Jeg er "gammeldags" så lagret av Turtle Marine Cleaner skal brukes opp. Lett og arbeide med både for hånd og med maskin og gir et godt resultat. Er også godt fornøyd tilleggsutsyret - System 2000 Pad Washer http://www.autogeek.net/system-2000-pad-washer.html. Det kan hende at det blir utprøving av One Step på deler av båten i år. Det kan jo hende nye ting fungerer bedre Redigert 18.Mars.2015 av lippert (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
gixen Svart 8.Mars.2016 Del på Facebook Svart 8.Mars.2016 Løfter denne. Skal i gang med disse produktene i år. Nytt for meg er maskinpolering. Hvilke pader er bra til de ulike produktene? Linker til norske butikker ønskes om mulig:) Sitér dette innlegget Link to post
Nagel Svart 9.Mars.2016 Del på Facebook Svart 9.Mars.2016 Hei Jonas78, Meguiars får du her: http://www.panvulk.no/bat_polish.html Aglaze kan kjøpes her: Tor Reidar Lindgren Mob. +47 91 31 73 74 www.aglaze-norge.no Jeg har ikke erfaring med panvulk, men handlet hos aglaze-norge ifjor- det kom raskt og effektivt og no problem. Produktet (Crystal Vision) virket som annonsert. Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Scand29bal Svart 9.Mars.2016 Del på Facebook Svart 9.Mars.2016 Jag har fått för mig att det är mycket fillers och oljor i meguiars produkter. Jag kan ha fel. Tror jag ska köra på menzerna marine serie iår. Men har inte bestämt mig än Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 10.Mars.2016 Del på Facebook Svart 10.Mars.2016 Kjenner ikke til innholdet men Meguiars produkter har gitt meg best resultat og er lett å jobbe med både når det gjelder bil og båt Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Frode Stiansen Svart 10.Mars.2016 Del på Facebook Svart 10.Mars.2016 Har de siste par årene brukt Meguiars poleringspakke og er svært fornøyd. Myyyye lettere å vaske vekk svarte renninger når Meguiars voksen er brukt. Superfornøyd! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.