Jump to content

Poleringsmaskin - MaxShine MS-DA900 Oscillerende

J.O.L

Recommended Posts

DA maskin har Shurhold børster for rengjøring / polering av antisklidekket, og det er det mye av på vår båt. Der går ikke vanlig roterende maskin

Det har jeg ingen problemer med å gjøre med min Hitachi. Siden det ofte er mer møkkete enn skrogsiden krever det jevnlig rengjøring av paden. Antisklidekket hos meg består av små firkanter.

mvh Knut Erik

Jori, ja samme North et eller annet. Tror pad betyr mye, har kjøpt medium polering og fin polerings padder og har liggende grovere for rubbing. Det som var også viktig for min del var at til DA maskin har Shurhold børster for rengjøring / polering av antisklidekket, og det er det mye av på vår båt. Der går ikke vanlig roterende maskin

Blander meg inn litt her, mener du at du har vaskebørster som festes til DA maskinen? Hvor får man i så fall tak i slikt noe?

Ja så det samme. På den andre siden, shurholden er nesten 400w mindre motor. Hvor kjøper du den børsten? Noe Maritim har? Jeg har masse sklisikkert som bør vokses og renses skikkelig.

Merkelig med maritim, nå jeg spurte på messen var de ikke interessert i å gå ned i pris. REM kjøpte den samme dagen på slependen til 1845,- (noe slikt) og nå er den på tilbud til 1999,-

Får litt følelse av den høyre hånden ikke helt følger den venstre her, men men. Er Maritim som har tapt en solgt maskin på det, siden jeg da kjøpte en annen.

• 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...