fm35 Startet 21.Mars.2015 Del på Facebook Startet 21.Mars.2015 Noen som vet hvor disse er bygd og har litt historikk på de, hadde hvert fint om noe kunne hjelpe meg med det, lurer på om den er laget i fredrikstad ? Tussen takk på forhånd :) Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 21.Mars.2015 Del på Facebook Svart 21.Mars.2015 Så vidt jeg vet er de tegnet av Freddy Mikkelsen (FM) og støpt av Sølversen plast i Vestfold. Sikkert mange her som vet mye om disse båtene. Velkommen til båtplassen forresten! Her får du vite alt (+litt til) :-) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Rune Enur Svart 21.Mars.2015 Del på Facebook Svart 21.Mars.2015 Jeg har noen sider lagret på en anen PC med info:) Gratulerer med ny flott båt! Håper dere får det like moro i den som han som hadde den før dere;) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.