larole Startet 29.Mars.2015 Del på Facebook Startet 29.Mars.2015 Hei Jeg mistenker at forhandler av båten min , som satte inn kartplotteren, ikke har "koblet disse sammen". Er det noen av dere som kan fortelle meg om dette er en stor greie å gjøre i ettertid? Jeg ber E7 om å finne motoren....- men etter kort tid får jeg beskjed om at den ikke finner noen motor. mvh Ole B Sitér dette innlegget Link to post
cruiser Svart 29.Mars.2015 Del på Facebook Svart 29.Mars.2015 Se på denne tråden, siste innlegg spesielt. https://baatplassen.no/i/topic/106071-noen-som-har-hentet-motordata-fra-cummins-qsb-59-til-raymarine/ Det første du må gjøre er å avklare om Smartcraftnettverket/instrumenter fysisk er koplet til et evt Seatalk Ng nettverk på E7'n. I så fall burde dette kunne fungere nå. Hvis ikke må du kjøpe deler og kople som nevnt i tråden over. Oversikten du får med denne løsningen er virkelig verdt bryet og (relativt liten) kostnad! Sitér dette innlegget Link to post
larole Svart 29.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mars.2015 Takk - dette må jeg nok få et verksted til å gjøre. Er rimelig fersk på slike ting... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.