Torsen67 Startet 3.April.2015 Del på Facebook Startet 3.April.2015 Pumpen jeg har nå har H-R tilkobling. På RIB'n sitter det Leafield C7 ventiler. Noen som vet om adapter eller pumpe som selges med L-C7? Biltema har diverse pumper, men de skriver ikke hva adapterne er til. Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 3.April.2015 Del på Facebook Svart 3.April.2015 Jeg kjøpte adapter hos seatronic.no Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Torsen67 Svart 3.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.April.2015 Hmm, kunne godt tenkt meg den litt raskere slik at jeg får luft i den asap. Tenkte å gjøre en skikkelig rens av pontoner ila påsken. Sitér dette innlegget Link to post
alfaalfa Svart 3.April.2015 Del på Facebook Svart 3.April.2015 Jeg har hatt båt med Leafield ventiler i mange år, men aldri funnet pumpe med rett adapter. Det har jeg kjøpt separat. Feks fra http://www.rib-shop.com/c7-valve-adaptor/ Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 3.April.2015 Del på Facebook Svart 3.April.2015 Kan jeg slenge inn et spørsmål om hva slags pumpe dere bruker/anbefaler. På min Ballistic er det Halkey-Roberts ventiler. I fjor brukte vi vanlig fotpumpe, men tenker å oppgradere til ei elektrisk pumpe hvor vi kan låse trykkventilen slik at ungene også kan blåse opp båten før de kjører uten å overfylle. Er det lett å forlenge selve fylleslangen slik at den rekker rundt til alle ventilene? Greit om jeg kan montere pumpa fast i styrekonsollen. Vanskeligere å stjele.... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.