Sjeldenutpå Startet 11.April.2015 Del på Facebook Startet 11.April.2015 Eg fann ingen moment når eg monterte thrustlager. Nå er det litt løst. Gummidemperene som ligger i forkant er litt sammentrykte. Under 100 gangtimer. Noen tips ? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Komodo Svart 11.April.2015 Del på Facebook Svart 11.April.2015 Det er vel ikke unaturlig at gummien blir litt sammentrykket etter en tid. Det er vel ikke annet å gjøre enn å ettertrekke litt? Bytte gummier etter 100 timer blir tullete. I tilfelle bør du gå opp til en høyere shore, eller kraftigere gummier, men det er kanskje ikke å få til det samme trustelageret? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Sjeldenutpå Svart 12.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.April.2015 Kandkje eg bør få dreiet til både gummidempere og de blålakkerte aluminiumsskimmene mine i eit stykke, og droppe gummien. Eg prøver å etterstramme litt først. Dritten med at det har slakka seg litt er at aksling antagelig har seget litt i hylserøret nå, eg har fått ein ørliten lekkasje i pakkboksen. Aksling får eg ikkje sentrert i hylsa uten å ta på land å demontere trur eg. Kanskje med litt triksing kan eg få det til :-) Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.