EiSvIn Startet 20.April.2015 Del på Facebook Startet 20.April.2015 Har et startbatteri fra Biltema, en slik en vedlikeholdsfri type med batteriindikator som lyser når alt er ok. Men etter at batteriet dessverre ble tappet alt for mye, så har "lyset" blitt borte. Men batteriet tar lading, og voltmessig virker som om det har overlevd. Men ikke noe som lyser.. Hvordan virker egentlig en slik batteriindikator? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 20.April.2015 Del på Facebook Svart 20.April.2015 (redigert) Dette er sansynligvis en liten "flottør" som viser syrevektenen på en av cellene. Viser den ikke grønt, er i hvert fall den ene cellen (og resten av batteriet) svært dårlig. Redigert 20.April.2015 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
EiSvIn Svart 20.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.April.2015 Ok..Så da burde den ha begynt å lyse igjen hvis batteriet hadde vært ok. Så for meg (håpet..?) at det kanskje var en "engangs" markør. Høres ut som jeg bør spandere på meg et nytt batteri med andre ord. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.