fiat Startet 21.April.2015 Del på Facebook Startet 21.April.2015 Har gjort min Yamarin 20" daycruser helt rein i bunnen og skal legge på ny antipest og bunnstoff. Da kommer spørsmålet: hva bør jeg legge på, det er jo så altfor mye å velge i. Jotun, Hempel, Seajet, Gjøco, Biltema med forskjellige priser. Ser Biltema har 2-komponent priser til kr.179 pr liter og kobberbasert selvpolerende Til kr. 139 pr. 0.75 Hva bør jeg velge?? Sitér dette innlegget Link to post
25 sjark Svart 21.April.2015 Del på Facebook Svart 21.April.2015 Biltema epoxyprimer og bunnstoff fungerer helt supert Jeg har hatt plast-sjarken i sjøen i snart to år og bruker den flere dager i uken. Jeg har mistet litt bunnstoff etter at jeg kjørte en del i isen i vinter, men primeren under sitter godt og gjør jobben helt utmerket. Jeg har svært lite groe etter 2 år med biltema rød selvpolerende. Sitér dette innlegget Link to post
Mons Olav Svart 23.April.2015 Del på Facebook Svart 23.April.2015 Har du båten på land om vinteren er det bortkastet med antipest.Primer og bunnstoff holder lenge. Sitér dette innlegget Båt med fjernkontroll Link to post
fiat Svart 11.Mai.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mai.2015 Miki-222 Hvor er dine uttalelser faglig forankret??? har du noe dokumentasjon for det du sier??? Sitér dette innlegget Link to post
Mons Olav Svart 11.Mai.2015 Del på Facebook Svart 11.Mai.2015 (redigert) Det er limen i mattene de brukte tidligere som er den største bidragsyteren til pest.De fleste nyere båter som din er produsert ved moderne sprøytemetode og har dermed ikke denne limen inbefattet.Har man båten på land om vinteren i tillegg er sjansen for pest minimal da laminatet får tørke ut. Mange båter fra 60/70 tallet som ligger tørt halve året er som nye selv om de ikke er behandlet.Mer info søk på google. Har du først gjort jobben med å gjøre ren bunnen kan du selvsagt påføre antipest som en exstra sikkerhet. Redigert 11.Mai.2015 av Miki-222 (see edit history) Sitér dette innlegget Båt med fjernkontroll Link to post
Mulligan Svart 11.Mai.2015 Del på Facebook Svart 11.Mai.2015 sprøyt Det er det eneste riktige her. Sitér dette innlegget Link to post
Mons Olav Svart 11.Mai.2015 Del på Facebook Svart 11.Mai.2015 Det er det eneste riktige her. Sjøsprøyt. Sitér dette innlegget Båt med fjernkontroll Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.