Jump to content

Kabelsko 70mm2 8,5mm hull, hvor kan jeg bestille slike?

Kenneth 81

Recommended Posts

Som tittelen sier er jeg på jakt etter kabelsko for 70mm2 kabler med 8,5mm hull for bolt. De eneste nettbutikkene jeg har funnet kabelsko for 70mm2 kabler har bare med 10,5mm eller 12mm hull og det blir nok litt stort for de polskoene jeg har.

Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk

Mazda 929Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5

Jeg kjøpte 70mm2 kabelsko med 8mm hull lokalt her hos Proffpartner Ralf Skram i Kristiansund.

http://www.proffpartner.no/forhandlere/21

Ta en telefon til de og hør om de kan hjelpe deg.

Takk for tipset! :smiley:

Kenneth, hvor holder du til? Trenger du mange??

Jeg holder til i Oslo. Trenger 10 av dem. Holder på å bytte alt av kabler i båten og da blir det overraskende mange kabelsko som må til! :crazy:

Se der ja... Var helt sikker på at de ikke hadde. Kanskje på tide med nye briller! :smiley:

Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk

Mazda 929Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...