Jump to content

Noen som har prøvd Smart Davit?


JRK

Recommended Posts

De ser jo fine ut på bildene, men blir de ikke litt lave og jolla liggende litt langt bak? Man får jo e forlengelse av plattformen da der jolla vel mest sannsynlig vil gå i vannet når du går ned fra planingsfart. Tenker også at det kan bli vel mye press på festene når den skal ligge så godt som på utsiden av selve plattformen.

Forøvrig så kjenner jeg godt til Svennevig & Ødegaard, og vet at de leverer god kvalitet - kjøpte nye rekker til Master 820 der - de høye som nå er på Inter 9300. Passet rett på uten dikkedarer.

Du bør høre med dem om hvilke båter de er testet på - kanskje du kan bli testkanin siden dette er en nyhet?

Link to post
Share on other sites

Nå har jeg en Viksund 340 og den har relativt høy badeplattform, sikkert 25 cm over vannlinjen. Det med stress tenkte jeg også på den blir jo festet ytterst på plattformen med relativt kort avstand mellom boltene. Så er jeg også litt itvil om hvor funksjonell den er,Har en Grand 3000S jolle og det kan virke som den vil kollidere med badeplattformen i det man prøver å dra jolle opp på gummirullen på den første daviten

Link to post
Share on other sites

Ville sjekket Hurley Marine sine - de har 3 ulike modeller. Forhandles her i landet av Fredly produkter - www.fredly.net. HUrleymarine.com.

Solide saker i kompositt og syrefast, og ikke så veldig mye dyrere enn den du nevner.

 

Se forøvrig denne tråden for å se hvordan det kan bli:

 

https://baatplassen.no/i/topic/116601-krybbedaviter-p%C3%A5-badeplattform-v%C3%A5rens-prosjekt/

Link to post
Share on other sites

  • 2 år senere...
  • 2 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...