Cside Startet 1.Mai.2015 Del på Facebook Startet 1.Mai.2015 Hei, Jeg var å sjekket en Askeladden i dag som jeg vurderer å kjøpe. På bunnskroget var det en del ujevnheter, er disse innenfor det som kan forventes som resultat av støping eller burde de bekymre meg hvis jeg kjøper båten ? Sitér dette innlegget Link to post
hawthorne Svart 1.Mai.2015 Del på Facebook Svart 1.Mai.2015 Ser ut som merker i bunnstoffet etter løfteremmer? Hvis det er noe annet enn bunnstoffet som flasser, styr unna (dvs. det ville jeg gjort). Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 1.Mai.2015 Del på Facebook Svart 1.Mai.2015 Det der der veldig ut som løftestropper som har blitt brukt på maling som ikke var ferdig tørket, eller at den har stått i krybbe mens den ble bunnmalt. -glattet ut med våtslipepapir... Er det et naturlig stede for stropper eller krybbe? Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 1.Mai.2015 Del på Facebook Svart 1.Mai.2015 Ser ut som den har stått på bukker ved priming og bunnstoff så feltet under bukkene ikke ble avfettet og mattet og at det kanskje bare ble klint noe bunnstoff der i etterkant som hefter dårlig i hverandre med tiden? Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Cside Svart 1.Mai.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mai.2015 Det der der veldig ut som løftestropper som har blitt brukt på maling som ikke var ferdig tørket, eller at den har stått i krybbe mens den ble bunnmalt. -glattet ut med våtslipepapir... Er det et naturlig stede for stropper eller krybbe? Det er definitivt ett naturlig sted for en stropp eller en bukk. Ingen ting så ut til å flasse så dere har sikkert rett. Takk for hjelpen! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.