Heincken Startet 3.Mai.2015 Del på Facebook Startet 3.Mai.2015 Mitt første innlegg, så gjell meg om jeg gjør noe galt Trenger sårt noen gode tips ettersom jeg er på jakt etter en type låse/lukke anordning for luken i bauen. Den ene låsen er vekk og jeg har forhørt meg litt rundt om i forretninger om noen har denne typen. Tips og svar taes imot med takk! mvh.Heiko Heincken Sitér dette innlegget Mvh. B. Heiko Heincken Link to post
SoBo Svart 3.Mai.2015 Del på Facebook Svart 3.Mai.2015 Her går det vel ann å få laget en slik i syrefast stål ? Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Wallas Service Svart 3.Mai.2015 Del på Facebook Svart 3.Mai.2015 Ikke helt lik, bare nesten: http://flak.no/produkter/Ventilasjon_og_luker/Lukeloeftere/Lukelaas_m_sort_ratt Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Heincken Svart 5.Mai.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mai.2015 Takker for forslagene. Er jo noe møkk om jeg må lag nye hull, så må tenke meg om litt Mvh. Heiko Sitér dette innlegget Mvh. B. Heiko Heincken Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.