Honduras Startet 10.Mai.2015 Del på Facebook Startet 10.Mai.2015 Bytter plugger på E-tec 115Hk Jeg er kjent med hvordan indeksering av pluggene skal gjøres, så den siden av saken er grei. Men på en av sylindrene er det bare umulig å komme innenfor "green zone" på pluggen, så lenge tiltrekkingsmomentet skal ligge fra 20-30nm. Har vært igjennom to pakker med plugger. Så gjengene må være litt forskjøvet i forhold til de andre plugghullene. Når jeg kjøpte båten var tennpluggen på akkurat denne sylinderen mye mer rusten enn de andre, så jeg mistenker at tidligere servicemann har hatt akkurat samme problemet, og bare latt den gamle pluggen stå i en runde til. Noen triks for å løse dette blandt dere som har kjennskap til disse motorene? Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Kiekhaefer Svart 10.Mai.2015 Del på Facebook Svart 10.Mai.2015 Dette er litt av problemet på E-Tec, men glem shimsing av pluggen, dette er ikke anbefalt. Du får montere den som den er og se om du merker noe forskjell, det er ikke sikkert at du gjør det. Sitér dette innlegget Link to post
haraldt Svart 10.Mai.2015 Del på Facebook Svart 10.Mai.2015 Eg bruker shims på min 90 hester, funker fint det Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.