Beetle 645 Startet 29.Mai.2015 Del på Facebook Startet 29.Mai.2015 Hei. Er det noen som har en Beetle 645 med QSD 150, som har tips om hvilken stålpropell som passer. Sitér dette innlegget Link to post
Billa Svart 30.Mai.2015 Del på Facebook Svart 30.Mai.2015 Hadde Beetle med 1,7 diesel. Jeg byttet fra aluminium til stål propell og fikk bedre fartsegenskaper. Før jeg valgte snakket jeg med båtleverandøren, motorleverandøren og propell leverandører. Sørg for at leverandøren gir deg bytterett. Motoren skal vel ha et bestemt max turtall som kan prøves før du tar det endelige valget. Sitér dette innlegget Sushi Link to post
R&R Svart 6.Juli.2015 Del på Facebook Svart 6.Juli.2015 Hei. Er det noen som har en Beetle 645 med QSD 150, som har tips om hvilken stålpropell som passer. Hei. Jeg har samme båt/motor og drev. Har du fått testet med noen stålpropeller da jeg også lurer på det samme som deg? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.