littmild Startet 4.Juni.2015 Del på Facebook Startet 4.Juni.2015 Jeg har tabba meg "litt" ut i dag.. Full av iver og kunnskapsmangel klarte jeg å demontere litt for mye av furlexen min, som resulterte i at jeg plutselig satt med alle kulene fra lagerne på trommelen i hånda.. F@#%!!! Etter planen skulle båten ut i morgen, det er nok litt optimistisk, men skulle helst får fikset det. Har noen andre enn meg opplevd dette? Den stanga nederst i bilde skulle ikke ha kommet ut, den skal være lagret opp med 10 kuler i hver ende.. Klarer ikke finne ut hvordan jeg skal få dette sammen igjen, er det i det hele tatt mulig, eller bør jeg bare sende den inn? Er det Elvstrøm som har peil på Furlex/Seldén? Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
Herman Svart 8.Juni.2015 Del på Facebook Svart 8.Juni.2015 Hvis du ikke får hjelp av firmaer i Norge kan du ringe rett til Seldén i Sverige. Jeg gjorde det for noen år siden, og de sendte meg nye "fjærer" (de som kobler sammen de enkelte seksjonene i profilen). Skulle ikke ha en krone. Unevnelig firma på langkaia i Oslo påstod at Seldén var utsolgt Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
krisla Svart 8.Juni.2015 Del på Facebook Svart 8.Juni.2015 (redigert) Hei, fant du ut av dette? Jeg har et lignende problem med plasthylsen kan trekkes opp i forhold til den stanga med lagrene på slik at kulene i det nederste lageret kan dette ut hvis jeg strammer fallet. Det er 1-2 cm slark. Noen som vet ha dette skyldes ? En annen ting, det skal visstnok være en måte å løsne plasthylsen som tauet snurres rundt. fig. B14 på bildet, noen som vet hvordan ? Da kan jeg kanskje få sett om kulene i det øvre lageret er på plass. https://baatplassen.no/bildearkiv/59/59350/s100.jpg Redigert 8.Juni.2015 av krisla (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.