ahjal Startet 5.Juni.2015 Del på Facebook Startet 5.Juni.2015 Jeg vurderer å kjøpe meg VHF med AIS, har i dag garmin 720 kartplotter, hvilke type vhf/ais anbefales og hvilke kabler trengs for oppkobling mot garminen? Skulle gjerne hatt noen tips her.... Sitér dette innlegget Link to post
Bodehode Svart 5.Juni.2015 Del på Facebook Svart 5.Juni.2015 720 har både NMEA 0183 og 2000, så hvis du ikke har for mye annet koblet på kan denne kommunisere med det meste. Så egentlig er det bare å velge etter hva pengboken og evt andres erfaringer sier :-) Selv har jeg en billig VHF men la litt ekstra penger i en god 0db antenne. Sitér dette innlegget Livet er for kort til å kjøre diesel Link to post
Dykker Svart 6.Juni.2015 Del på Facebook Svart 6.Juni.2015 Jeg har denne. Godt fornøyd med den. Forøvrig samme som B&G V50. http://www.seatronic.no/vhf-fastmontert-vhf-c-47_202/simrad-vhf-rs-35-ais-p-4339 Sitér dette innlegget Link to post
eivindch Svart 6.Juni.2015 Del på Facebook Svart 6.Juni.2015 Og jeg har Standard Horizon GX2100 og er også kjempefornøyd. Det er bare å la seg forvirre. Du blir nok fornøyd uansett. Ta en titt på bruksanvisningen til noen av dem (de ligger stort sett tilgjengelige på Internet) og velg den du liker. Eivind Sitér dette innlegget Link to post
forskern Svart 6.Juni.2015 Del på Facebook Svart 6.Juni.2015 Jeg har også Standard Hoeizon GX2100. Godt fornøyd. Sitér dette innlegget Link to post
BingoBonzo Svart 6.Juni.2015 Del på Facebook Svart 6.Juni.2015 Kjøp Garmin vhf så er du ferdig med saken Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.